College

Alltså jag blir helt snurrig av allt som har med college att göra så nu lär jag snart gå och lägga mig. Har sökt runt på internet hela kvällen och läst om olika organisationer och fått mail från massa olika personer och just nu känns allt så jävla rörigt. Vill bara bestämma hur jag ska göra och sen sätta igång! Just nu vill jag typ bara spy på allt.. Om någon har någon jävla aning om dessa frågor så får den gärna svara..
Vilken organisation ska man åka med, Bluechip eller KILROY? Båda tar ju liksom mer än 20 000 i avgift så man vill ju få något bra liksom. Vilken är bäst?
Hur fan ska man ha råd med allt? Det dryga är att man inte ens vet vad det kommer kosta.. ska man ta massa lån liksom?
Hur mycket stipendium kan jag få? Är mitt SAT-resultat tillräckligt bra? Och hur bra måste fotbollsfilmen vara?
Kommer jag ens hitta en skola som jag vill gå på?
Vart jag ska åka?
Är det försent för att ens få bra stipendium?

Börjar känna mig lite stressad med tanke på att man skulle väl börjat processen för länge sen och jag blir bara mer och mer snurrig. Men nu har jag i alla fall fått skriva av mig lite och nu är det nog dags att sova så kanske det känns lite bättre imorgon igen när jag fått sova på saken, är ju inte så effektiv i min hjärna på en fredagkväll liksom.

Imorgon väntar säsongens första träningsmatch så det ska bli kul!!!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback