Fettisdagen

Dagar som den här glömmer man ju inte bort, när man har en anledning till att äta hur mycket semlor man vill. Började redan igår med en semla, vanlij så klart, och så åt jag en i skolan idag och så har jag en i kylskåpet som väntar på att bli uppäten efter träningen också. Tjock jag är, haha, men gott är det ju.



Okej inte den finaste bilden på mig precis, skyller på att jag inte hade något smink, haha. Men sara vart fin på bild som vanligt så ni kan ju kolla på henne istället ;)


Fick en kommentar av Lisa idag om att jag bara skriver om mat på bloggen.. Men jag älskar ju mat och det tar upp en stor del av mitt liv, att tänka på mat och att äta, så då bloggar jag mycket om det också haha ;)

I helgen så var jag hem till pappa. Det var skönt med tanke på att det var min sista lediga helg från fotbollen innan alla matcher drar igång igen. Dock så jobbade jag ju på söndagen så var ju inte helt ledig. Men jobbet gick bra i alla fall. Hittade massa roliga grejer faktiskt den här gången, bland annat pant för 90 kronor, dricka, massa mat och lite andra grejer. Vi städade ju värsta feststugan så det var väl inte så konstigt.. Sen skrev jag upp mig på mer städjobb så jobbar enda fram till vecka 14 som det ser ut nu, pengar pengar!

Skrev jag att jag fått reda på mitt SAT resultat också? 1590 poäng av 2400 fick jag och jag bestämde att jag skulle vara nöjd om jag fick över 1500 så jag får väl vara nöjd då. Fick 420 på reading, 690 på math och 480 på writing. Så matten går ju bra sen är det väl lite sådär med engelskan, men den ska jag ju bli bra på om jag åker iväg! Men man skulle ha 820 på reading och math tillsammans för att få spelarlicens och det hade jag ju lätt, så det var skönt! Sen vet jag inte riktigt om mitt resultat är så bra för att få stipendium, lite över medel kanske jag hade..

Ha det bra, puss

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback