HEJ IGEN

Det här blir mitt första inlägg för 2012. Har inte varit så bra uppdatering de senaste månaderna och för att slippa skriva massa så tänkte jag bara lägga upp bilder om vad som hänt senaste tiden, enjoy! :D

Underbara julen







En av presenterna mamma fick av oss, en fotobok som jag gjort på datan :)




Mina julklappar


Våra nya pyjamasar och supersköna strumpor, söta vi är..


Det årliga wasgij-pusslandet, man pusslar alltså inte det som är på locket utan man pusslar det som en person på locket ser. Skitkul!




Jag och mamma dekorerade pepparkakor några dagar innan julafton


Dagen föra nyår åt vi landgång med massa gott pålägg på och chokladfondue med massa goda frukter, gissa om jag var glad? och mätt, haha :)




Nyårsafton!
Vi åt trerättersmiddag och vid tolvslaget hade vi upp några ballonger och fyrverkerier.



oxfilegratäng med potatismos runt om, nått av de godaste jag ätit!


Den 4 januari fyllde min älskade farmor 80 år så vi firade hon med middag på en restaurang i mora och sen fika hemma hos faster.


Jag och mamma gjorde en snölykta en dag på lovet


Juniorkronorna vann JVM!


Jag var i stockholm med Annika en helg och gjorde SAT-provet som man gör ifall man ska gå på college


Jag var på Berzeliusdagarna med Erika, Johanna och Sanna eftersom vi är så duktiga på kemi ;) Bilden är från när vi skulle äta trerätters.


Jag stod och väntade på bussen en söndagmorgon när jag skulle iväg och jobba..


Jag fick en liten "present" med mamma på alla hjärtans dag, älskar dig <3


Det här är i alla fall lite som har hänt sen sist jag uppdaterade, men det har säkert hänt massa mer som jag redan glömt bort haha.. Sen har jag ju som vanligt tränat  och pluggat som en tok och så har jag hunnit vara sjuk en vecka också. Hoppas den här uppdateringen duger så länge, man vet inte när jag kommer skriva någonting nästa gång :)

Kram


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback