Smoothie

Visste inte vad jag skulle äta när jag kom hem från träningen, ilandsproblem eller? Men jag hade massa frukter och sånt så då fick det bli en smoothie. Det här hade jag i:
- Färsk Ananas
- Päron
- Hallon
- Yoghurt
- Mjölk
- Musli
- Ett ägg

Smoothien vart jätte god faktisk även fast det var en liten konstig combo kanske. Har aldrig haft i ägg men har läst att man kan göra det, mycket protein ju, och det smaka inge konstigt alls som tur va. Nu sitter jag och dricker min smoothie och kollar på lyxfällan. Fattar inte hur vissa kan vara så blåsta när det gäller pengar. Istället för att betala räkningar så går man på krogen och festar, handlar kläder och köper massa på kredier och tar lån utan att veta vad ränta är. Märker man inte om man går typ 12 000 kronor back varje månad? Blåst tjej alltså..


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback