Studenten

Jag har alltså tagit studenten nu och det har varit grymt roligt, tack alla som gjorde dagen/veckan så himla bra! Nu efteråt känns det inte alls lika roligt. Vaknade upp igår efter studenten och den känslan man kände då var inte alls härlig. Kändes lite som dagen efter julafton, jag älskar julafton så hatar juldagen eftersom då är det ett helt år kvar till nästa julafton. Men nu är det inte ett år kvar, den här tiden kommer aldrig tillbaka och det är det som känns så jobbigt. Och det som gör det ännu värre är ju att jag inte bara skiljs från klassen, jag kommer skiljas från laget, lägenheten, fotbollen, skolan och ja hela Borlänge, som har varit mitt liv i nästan tre år och jag vill inte ens tänka på det för det känns bara jobbigt. Man vet ju inte när man kommer tillbaka och när man kommer träffa alla igen och det ger mig ångest för mina tre år här har varit så grymt bra!

Som tur är har jag nya äventyr att se framemot och jag hoppas att mitt (eller mina) år i USA kommer bli minst lika bra!

Det kommer ett roligare inlägg lite senare med massa bilder och sånt, får se när jag har tid att fixa det eftersom jag ska börja jobba imorgon och sen träna efter det så det finns inte mycket tid över till någonting annat.


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback