Fredag

Alltså veckorna går så fort, nästan för fort..

Började dagen med ett gympass. Var helt död efteråt, det verkligen rann svett om mig, om nu någon ville veta det. Sen hade vi biologiprov i skolan och det kändes bra, sista biologiprovet någonsin! Efter det gjorde jag klart mitt personliga brev så nu kan jag checka av personligt brev och rekommendationsbrev, min film blev också klar igår så nu är jag klar med allt som ska skickas in till Bluechip, skönt! Förresten hade de börjat prata med en skola i Florida, men vet inge mer än det så är jävligt nyfiken på vad det är för skola :) Spännande är det i alla fall!

Ikväll hade vi träning och nu har två nya amerikanskor kommit så det är kul! Det är en forward och en mittfältare och forwarden är döv så det är lite speciellt, vet inte riktigt hur man ska prata med henne för tydligen är hon helt döv. Men hon försöker i alla fall kommunicera så gott hon kan och det funkar ganska bra. Ska bli spännande att spela match med dem imorgon!

Nej, undra om jag ska gå och lägga mig nu. Halv elva på en fredag måste ju vara nytt rekord, men det behöver jag för imorgon har vi samling så tidigt som halv 12. Det är i alla fall tidigt för mig eftersom det betyder att jag måste upp och äta typ 10 för att inte få håll på matchen.. Vi möter QBIK förresten och nu ska vi fan vinna!

Här är en video på mig som Bluechip gjort sen jag var där på showcase!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback