Gameday

Hejsan!
Idag är det dags för årets andra träningsmatch, vi möter Mallbacken. Ska bli kul! Laddar med lite skidor på tv och kanske lite projektarbetesrapport. Den skulle vara klar efter lovet men det tror jag fan inte jag hinner, men får försöka..

Lyckades till slut dra mig ut igår och köra lite intervaller. Körde 70/20, alltså springa 70 sekunder och vila 20. Körde 20 stycken med lite längre vila efter jag kört 10. Fy fan va drygt det var, men riktigt skönt efteråt, som det brukar vara.

Och snart var det här lovet slut också, loven går alltid så sjukt fort. Längtar inte efter veckorna mellan det här och nästa lov. Prov i kemi, biologi, matte, slutprov i fysik.. Och lovet avslutas med lite jobb imorgon, pengar pengar! Har börjat sökt massa sommarjobb också. I år måste jag fan ha ett annars kommer jag inte klara mig om jag ska till USA. Sökte minst 6 stycken förra året men fick inte ett enda så hoppas på lite bättre tur i år.

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback