KIK-QBIK

Idag mötte vi QBIK. Matchen började inte så värst bra, Carro gjorde illa knät så hon fick åka iväg med ambulans (hoppas det gick bra med dig!), så vi fick lov att flytta om ganska mycket. Jag började som innermitt men fick flytta ner till ytterback efter det. Spelade ju ytterback för ett par veckor sen också men innan det har jag nästan aldrig spelat där så det är ju lite nytt, och svårt. Ibland gick det bra men ibland gick det ju lite sämre.. Men vi vann i alla fall matchen med 2-1 så det var riktigt skönt, och QBIK är ju inget dåligt lag så det var grymt av oss att vinna tycker jag!

Har fått höra från ett par stycken att de tycker jag har utvecklats på senaste tiden, skit kul att höra! Själv känner jag inte jag blivit så mycket bättre, kanske lite bättre, men tror det är mycket på grund av min mentala träning. Nu tror jag mer på mig själv och vågar mer, sen sätter jag inte lika mycket press på mig själv utan tänker bara att jag vill och vågar visa upp hur bra jag faktiskt är istället för att känna att jag måste göra bra. Men jag vill alltid bli bättre och jag känner att det finns mycket mer att jobba med och det är ju bra eftersom det gör mig bara mer motiverad att träna ännu mer!

Nu ska jag vänta ett par timmar tills tåget mot Älvdalen går, eller ja mot Mora. Jag ska jobba imorgon, men det är inte så många gånger kvar nu så lika bra man jobbar nu när man kan. Men känner mig så jävla sliten så jag hoppas det inte blir alltför jobbigt imorgon, alltså att städa 6-7 timmar på en dag är ganska jobbigt faktiskt. Kanske därför jag är så dålig på att städa här i min lägenhet eftersom jag städar i Sälen hela söndagarna.

Ha det gött!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback