Lördag

Idag har jag gjort högskoleprovet hela dagen och jag kollade provsvaren efteråt och det gick verkligen över förväntan. 121 poäng av 160 möjliga, grym förbättring mot förra året så jag är nöjd.

Nu har jag släckt ner alla lampor och tänt lite ljus, det är ju earth hour ikväll så lite ska man väl bidra hehe. Ska kanske stänga av datorn också efter jag skrivit det här inlägget men tvn får vara på för nu har jag myst ner mig i sängen framför gladiatorerna med en godispåse och ostbågar. Det är jag värd! Imorgon väntar match så ska försöka somna i lagom tid idag för behöver verkligen vila upp mig, börjar känna mig lite förkyld.

Har massa att berätta om USA, eller massa och massa, men har i alla fall några nyheter. Kan i alla fall börja säga att jag tackat ja till skolan i New York och det känns grymt bra. Men skriver mer om det sen för har hänt en del sen jag uppdaterade sist. Får se om jag orkar skriva ett inlägg imorgon annars får ni reda på allt någon annan dag.

Förresten har nog fått sommarjobb också, plantsättning. Inte det absolut roligaste men är glad att jag fått ett jobb och det är ju bra betalt i alla fall om man sätter plant som en galning och det tänkte jag göra.

Har haft jävligt mycket flyt den här veckan faktiskt, peppa peppa, så funderar faktiskt på att köpa en lott och se om jag vinner några pengar ;) Det enda oflyt jag har haft är väl att jag fått sy ett stygn i läppen på grund av att jag fick en armbåge i ansiktet på träningen, haha, men det var ingen större fara, mitt första stygn btw, cooolt ;)

Nej nu ska jag inte skriva något mer för då hinner väl programmet ta slut innan jag är klar.
Hejdå!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback