Måndag

Hejhej!
I helgen hade vi match i Stockholm mot AIK. Spelade 1-1 mot dem så det var ju helt okej med tanke på att dom spelar i allsvenskan i år. Fick inte spela så mycket, typ de sista två minuterna bara men alltid något. Ska få spela match på onsdag istället mot Säter, vilket betyder att jag möter Sara i klassen så det ska bli kul, hehe ;)

Igår jobbade jag, näst sista gången tror jag det var. Sen åt vi våfflor och på kvällen kollade vi 2012 som gick på tv.

Så det är väl i princip hur min helg sett ut, plus att jag har åkt buss/tåg i typ 12 timmar. Rätt sjukt ändå.. Kunde tagit mig till typ USA på den tiden, haha. Just ja, på tal om USA, ett college strax utanför New york har hört av sig också. Har pratat lite med deras coach och det verkar vara ett bra lag. Men jag hoppas att fler skolor kommer höra av sig också för man vill ju ha lite att välja på. Har inte hört något mer från skolan i Florida än heller, så vet inte hur det blir med den.. Men det visar väl sig så snart hoppas jag. Åååh, det är så spännande allt i hop haha! Ska bli så jävla kul!

Nej nu ska jag försöka plugga lite om jag orkar, har en redovisning på onsdag och slutprov i fysik nästa vecka plus lite annat som också måste göras. Fan jag orkar inte med skolan just nu, orkar inte plugga.. Men om två månader sätts betygen så det är väl bara att hålla ut.

Hejdå :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback