MVG

MVG på projektarbetet - check!

Hade ställt in mig på att få tillbaka projektarbetet som jag skickade in i måndags för att göra ändringar osv men så fick jag ett mail idag om att jag fått MVG! Sån jävla lättnad att vara klar med det där arbetet. Så klart kommer jag fortfarande använda med mental träning eftersom det hjälpt mig så mycket men nu slipper jag i alla fall känna press över att ha en rapport att skriva. Underbart skönt!

Nu ska jag istället försöka skriva ett personligt brev att skicka till college, men är nästan klar med det. Sen ska jag försöka fixa rekommendationsbrev från lärare och tränare och sen kan jag skicka in mitt brev med massa papper till Bluechip.

Fan vad skönt allt börjar kännas med skolan och USA just nu, blir bara mindre och mindre att göra och så har jag kommit en liiiten bit på vägen till USA. På fredag har vi sista biologiprovet och om tre veckor sista fysikprovet och sen är dom kurserna slut! Nej, just nu känns livet bara för bra! Men jag vet att detta kan ändras jävligt fort så jag får passa på att njuta nu och det gör jag med pannkakor, glass och hallon, gott!

Pusshej!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Anonym

Min fina duktiga älskade flicka.

2012-03-16 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback