USA

Förra veckan postade jag brevet till bluechip vilket betyder att nu är det bestämt att jag ska börja på college i USA till hösten om allt går som planerat. Så nu har jag fullt upp med att fylla i massa papper och skriva personliga brev, kopiera betyg och allt sådant som behövs göras så att jag kan börja leta skolor. Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att det känns så jävla spännande och jag hoppas att jag har mitt livs bästa år framför mig! Idag pratade jag med tränaren och berättade om mina planer och då fick jag sån jävla ångest över att lämna alla kompisar jag har här i Borlänge och mitt lag som jag trivs med så himla bra, men jag hoppas att jag får ett minst lika bra lag där borta och att jag hittar massa nya kompisar. Om jag inte åker kommer jag säkert ångra mig resten av livet och det är inget jag vill och det var därför bestämde jag mig för att åka. Ska bli så kul att få testa på collegelivet och collegefotboll och allt annat som har med USA att göra. Nu håller jag bara tummarna för att hitta något till hösten annars får jag vänta till nästa höst, men det är väl något man får stå ut med i så fall. Jag ska nog göra en egen USA blogg också men tror jag länkar den efter jag har skrivit några inlägg och fixat till designen och sånt och då hoppas jag att ni vill följa den bloggen ;)

Hej så länge!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback