Hejsan hoppsan!

Röd dag idag, kristihimmel, vilket innebär ledig från skolan idag och imorgon, skönt med långhelg! Började dagen med träning med laget. Efter det har jag tvättat och städat hela dagen, så nu är lägenheten helt ren och luktar gott och kläderna är tvättade. Dammsug och torkade golvet i mina studentskor, måste ju vänja mig att gå i högklackat tills dess, för det är inte min specialitet direkt. Tur att det är kilklack!

Vad har jag gjort den här veckan så länge då?
Kemiprov, tal, handlat inför aiya napa, beställt studentklänning, ätit glass, fotboll, gym, gått i skolan, kollat hockey, sökt stipendium, sprungit jojo-test med mera..

Vad händer framöver?
En vecka och en dag till man befinner sig i napa, en månad, varav 12 skoldagar, kvar tills studenten, ett prov kvar av hela gymnasiet, säga upp lägenheten, sätta plant, ha skoj med klassen, ha sommarlov, åka till USA!!!! (okej nu gick jag lite långt fram i tiden, ca 3 månader kvar tills jag åker men tiden går ändå ju så jävla fort..)

Men det som händer snart i alla fall är att mamma kommer hit. Hon och Krille skulle testa husvagnen så då kommer de hit och imorgon blir det nog kupolen, köpa solkräm är i alla fall något jag ska göra (vill inte bränna mig i napa, haha) sen får man hoppas mamma kanske vill köpa något annat till mig också, hihi :)

Hoppas allt är bra med er som nu läser min blogg :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback