Tisdag

Inte hänt så mycket idag. Bowling på idrotten, fett kul, och så matteprov. Innan provet var jag hur opepp som helst, trodde jag inte skulle fattat någonting. Men det kändes riktigt bra, tycker alla prov hittils har varit lättar än vad man tror.. Men på fredag blir det nog inte så lätt, prov i samhäll vilket jag inte är så bra på..
Tycker jämt jag skriver om plugg men det är rätt mycke plugg faktiskt, typ 1-3 prov i veckan nästan så det blir rätt mycket.

Nu försöker jag koncentrera mig att läsa samhället men det är typ 30 sidor och jag orkar inte koncentrera mig. Blir nog sängen tidigt idag, somnade vid halv ett i natt.. inte bra. På tal om ingenting längtar jag tills jag får ett tittöga i min dörr för idag igen har någon (läs min granne) varit och ryckt i dörren igen, inte så kul faktiskt..

Känner att jag är starkt behov av ny kläder, någon annan som är det?


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback